22 Ağustos 2012 Çarşamba

Siz Rahat Uyuyun, Ben Uyumayacağım!



Her ne kadar uyku düşkünü bir insan olsam da, Pazartesi sendromunu Cuma'dan yaşasam da, her sene başında tatil günlerini saysam da, bu sefer siz rahat uyuyun ben uyumayacağım..

Ülkemiz zorlu ve kanlı bir süreçten geçerken, birileri buna ışık tutup, birileri alkışlarken, gazeteciler susturulup, basın satın alınmışken, gerçekler saklanıp, millet uyutuluyorken, komutanlar içeride, teröristler dışardayken, siz rahat uyuyun, ben uyumayacağım..


Tam 1185 tane şehit verdik son 10 yıl içinde.. Son iki günde tam 21 tane..
Cenazelerde bir araya gelen devlet büyükleri, Birkaç Mehmet öldü diye mecliste bir araya gelemedi... Bu yüzden annelerin akan gözyaşları içimi daha da yaktı, kül etti.. Hala partizanlık yapan, hala dalkavukluk peşinde koşan, hala yanlışa alkış tutan ve hala akan kandan nemalanan yarasalar varken bu ülkede, siz rahat uyuyun ben uyumacağım..


Yazma PKK'nın istediği olur dediler, konuşma BDP'nin işine gelir dediler, gösterme teröristler moral bulur dediler, hep susturdular, sindirdiler, şehidime Birkaç Mehmet dediler... Hangi demokrasi, hangi siyaset, hangi özgürlükler, hangi vicdan bunu kabul eder? Mehmetler öldü diye tatillerini bile yarıda kesmediler...İşte bu yüzden siz rahat uyuyun, ben uyumucağım..

Her gün binlerce Mehmet kelle koltukta geziyor, her gün binlerce annenin gözünün yaşı yüzünü yıkıyor, Gaziantep'de bayramlıklarıyla 4 çocuk ölüyor. Ama siz rahat uyuyun ben uyumacağım..

Suriye'de, Arakan'da ve Myanmar'da demokrasi çığlıkları atan insanlık budalaları, gazilerini evine otobüsle gönderen, şehidinin tabutuna bayrağını bantla tutturan, şehit babasını devlete hakaretten içeri attıran vicdan yoksunu, insaf yoksunu, insan yoksunu şahıslar değil mi? İşte bu gerçekleri hala görmezden gelip partizanlık yapıyorsan! Siz rahat uyuyun, ben uyumayacağım..

Bu fotoğraftaki ayaklar son dönemde şehit olan bir askerimizin babasına ait. Son derece zor durumda, evinin direği evladını kaybetti. Her şehit babası gibi o da fakir! Onun da Ankara'da bir akrabası yok. Onun da oğlu çürük raporu alamadı ya da dövizli askerlik yapamadı.Bu yüzden onun oğlunun tabutu Türk bayrağına sarılı... Hala bu haksızlıkları görüp de susuyorsan, siz rahat uyuyun ben uyumayacağım... 


Ben herhangi bir ideolojinin esiri değilim, ben hiç bir çarkın dişlisi de değilim, ben hiç bir menfaatin ortağı da değilim, ben hiç bir cemaatin müridi de değilim, ben vatanseverim, ben milletseverim, ben insanseverim..  Bu yüzden siz rahat uyuyun, ben uyumayacağım!





4 yorum:

  1. Bende rahat uyuyamayanlar danım, son günlerde artık gazete bile okuyamıyorum, ne olacak bu memleketin hali deyip içleniyorum, Allah ailerine sabır versin ben bile kaç kat yabancıyım içim böyle sızlıyorsa kim bilir onlar ne haldedir, şu durumda diyecek söz bile bulunamıyor ki,

    YanıtlaSil
  2. http://www.facebook.com/tavlimurat Bu sizin hesabınız olamaz dimi ;?

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Şehit haberleri birazcık vicdanı olan insanları gerçekten çok yaralıyor. Yazınızı okurken tutamadım kendimi yine, ağladım.. özellikle şehit babasının ayakkabılarının durumu beni çok etkiledi.. artık yeter demek istiyorum.. İnsanlar tuttukları takım kadar bayrağını milletini tutsa diyorum.. Tuttukları takım için organize olup sokağa dökülenler, aynı tepkiyi bayrağımız, şehitlerimiz için de göstersin istiyorum.

    YanıtlaSil