3 Nisan 2012 Salı

Herkesi CC'e koydun mu?

Yok koymadım var mı ? Yani anlamıyorum ki kardeşim, mail sana gelmiş, sen CC'de kim var kim yok görüyorsun. Laf olsun işte. Herkesi CC'e koymuş muyum ? Herkesi koydum bir seni koymadım ama hak geçmemiş sana da gelmiş oldu mu? Mal mısın oğlum, mal mısın sen ? Arkadaş allah aşkına sizi bu departmana nasıl müdür yaptılar yaa ? Kardeşim egoya kaş göz çizmişler oyuncu demişler, nerede göt var müdür seçmişler. 

( Ekran normale döner )

- Koydum gönderdim Ali Bey iyi günler...

Hayal kurmak ne kadar güzel değil mi ? Bazen söylemek istediğiniz, yapmak istediğiniz, tam dilinizin ucunda söyleyecekken  geçen bir kaç saniye, içinizi cümleler mezarlığına çevirir, sizi de yer bitirir...

Bu durum yeri ve zamana göre değişir. Ama ben dobralığın fayda sağladığına hiç şahit olmadım...

İş yerlerinde garip prosedürler vardır. Emin olun kuralı koyan bile bunu neden koyduğunu bilmiyordur. En derin kuyular iş yerlerinde kazılır. Henüz petrole ulaşabilmiş yok, hepsi de üstünün başının toprak olmasıyla kalır...

Hele servis mi var ?Aman aman aman. O yol boyunca efendim Ayşe aslında böyle yapmak istiyor, Fehmi bana sinsi sinsi bakıyor of of of..

Mantığın bittiği yerde kurumsallık başlar...

- Nuri Bey Selahattin'e söyledim akşam sizi geçerken bırakıcak.
- Bunu bana mail atar mısın ?
- Tabi efendim...

Lan oğlum mal mısın ? Söylüyorum işte sana Selahattin diyorum, akşam diyorum, giderken diyorum, seni bırakacak diyorum. Ne yani bi de yazılı mı geçiyim sana ?

- Toplantıyı ne zaman yapalım?
- Ben size maille bildireyim...

Mail örneği...

Fatma hanım merhaba,

Benden istemiş olduğunuz projeyi ve detayları ekte size sunuyorum, şimdiden değerli vaktiniz ve ilginiz için teşekkür ederim....

 Meali...

 Fatma dosya ekte.

Bu konuyu tartışmak için saat 14:00 'da toplantı yapalım. Siz bir toplantı etkinliği düzenleyin, hepimize mail ile bildirin.

- Tabi düzenleyim efendim.

Toplantının 15. dakikasında Rihanna sahne alıcak. Sonra revü kızlara sahneye çıkıp, üzerimize dökdüğümüz kremalarla showlar yapıcaklar. Derken stripliz direğine pazarlama müdürümüz çıkacak.

Abi ne etkinliği ya ne programı ? Alt tarafı sen, ben, satıştan bir arkadaş toplantı yapıcağız. Bunu bu kadar mail diliyle süslemeye, outlook takvimine işlemeye ne gerek var ?

Ne gerek mi var ? Mecburiyet var, seve seve yapmak var, angarya işler var, egolar var, ne kadar egon varsa o kadar statün var...

Evet efendim CC'de herkes var...
 

3 yorum:

  1. Birde neden CC ye koydun bunca milleti, bu kadar insan CC ye mi konu BCC ye koy diye tüüüümmm CC dekileri BCC ye ekleyip fırca atanlar var hava olsun diye :)

    YanıtlaSil
  2. Şahane olmuş hiç gülesim yoktu yazı boyunca kendimi tutamadım. Evet bütün işler mail üzerinden yürüyor o anda konuşulup tartışılması gerekenler bile. Demek ki bütün müdürler kendini müdür sananlar böyleymiş ya da bizim hoca bizi iş hayatına hazırlıyor.

    YanıtlaSil